partner

Kalas Cup 2018

17.12.2017 | Libor Matějka

Kalas Cup 2018

Kalas Cup je název našeho silničního poháru v příštím roce, pojede se sedm závodů, většinou na tradičních místech.

25. 3. Velká Bíteš – Brno – Velká Bíteš

Již pětadvacátého března by se měl odehrát první a tradiční závod pořádaný v posledních leteh mezi Velkou Bíteší a Brnem, je to naše jarní klasika s tradičně nejpočetnějším pelotonem a velkou diváckou a čtenářskou sledovaností.

15. 4. Kyjovské Slovácko

I Kyjov je dlouholetým pořadatelem druhého ze závodů Českého poháru a často láká silné mezinárodní obsazení.

21.4. Visegradská 4 (Valtice)

I v třetím závodě Kalas Cupu zůstaneme na jižní Moravě, podruhé by měl mít mezinárodní závod V4 centrum ve Valticích.

8. 5. Rokycany

V květnu navštíví pohárový seriál západočeské Rokycany.

21. 7. Blatná

V polovině prázdnin bude hostit seriál jihočeská Blatná.

26. 8. Opava

Na konci prázdnin zavítá peloton do severomoravské Opavy.

23. 9. Židovice

A tečku za Kalas Cupem udělají Židovice, obec nedaleko severočeského Terezína.

Letos českému silničnímu poháru vládl tým Elkov Author, ten avizuje pro příští sezónu bohatší mezinárodní kalendář, nebude v plné sestavě na každém závodě a tak by mohly být jednotlivé závody vyrovnanější a Kalas Cup sportovně napínavější.

Bohužel poháru schází silnější marketing

Je těžko představitelné, že by fotbalová a hokejová liga neměla žádnou marketingovou oporu v promotérovi soutěží. A zviditelnit svoji nejvyšší ligu se pochopitlně snaží všechny sporty, ovšem silniční cyklistika ne. O nějaký marketing svých závodů se nesnaží ani jednotliví pořadatelé závodů, ani zastřešující Český svaz cyklistiky, který je organizátorem celého seriálu.

Komerční partneři a titulární sponzoři, jako například Cofidis a Force, byli s podporou seriálu v minulosti zklamáni a od financování Českého silničního poháru odešli, nyní se tedy vrací společnost Kalas, která je tradičním podporovatelem a takovým zachráncem české cyklistiky.

Ovšem nedostatečný marketing a mediální podpora seriálu se nedotýká jen partnerů závodů a celého cupu. České závody a nejvyšší "liga" by měla komerčně "uživit" dostatečný počet klubů a v nich dostatečný počet závodníků. To je předpoklad dobrého fungování silniční cyklistiky v České republice.

Foto Jan Brychta/svetcyklistiky.cz



Mohlo by vás zajímat


Diskuze k článku

Pro přidávání příspěvku se prosím přihlaste


koloběžka
Bude mne někdo následovat a podpoří Český pohár žen na silnici?
17.12.2017 14:55:45