Hliníkový rám ALUXX SL s karbonovým horním vahadlem a uchycením tlumiče typu trunnion

nabízí 160 mm zdvihu. O tlumení nerovností se postará plně aktivní a vysoce citlivé odpružení Maestro, které vás ale nijak neomezuje při jízdě do kopce, kdy nedochází k nežádoucímu pohupování. Zdvih vidlice je ještě o 10 mm vyšší než zdvih zadní stavby, tedy 170 mm. Součástí zadní stavby je integrovaný senzor rychlosti a na spodní rámové trubce je umístěn ochranný kryt baterie.

Výkonný středový motor s kompaktními rozměry a hmotností 3,1 kg Giant SyncDrive Pro Yamaha (točivý moment 80 Nm již od počáteční rychlosti) nabízí pět manuálně nastavitelných jízdních režimů s podporou 50 - 360 %, v režimu Smart Asssist pak systém nastavuje výši podpory automaticky. Energii si motor bere z inovované lithiové baterie Giant EnergyPak Smart 500 Wh, která je plně integrovaná a najdete ji zespodu dolní rámové trubky. Když baterii zcela vyčerpáte, šestiampérová rychlonabíječka vám baterii za pouhých 90 minut nabije na 60 % kapacity. Rám kola je navíc připraven pro instalaci druhé baterie EnergyPak Plus, která vám přidá dalších 250 Wh pro ještě vyšší dojezd (tato baterie bude nabízena samostatně jako volitelné příslušenství).

Ovládací jednotka RideControl ONE – s možností upravit výši podpory ve všech jízdních režimech - obsahuje výrazná ergonomická tlačítka pro přepínání jízdních režimů, LED diody pro zobrazení stavu baterie a zvolený jízdní režim a nechybí ani tlačítko funkce walk assist, což je asistence motoru při vedení kola za chůze. Díky Bluetooth konektivitě pak můžete vaše kolo spárovat s aplikací Giant RideControl, kterou si stáhnete do vašeho chytrého telefonu (pro Android a iOS) – tato aplikace vám pak nabídne spoustu dalších užitečných funkcí, jako například přesný stav baterie, možnost upravit výši podpory ve všech jízdních režimech podle vašich preferencí, záznamy o vašich jízdách nebo fitness funkce včetně analýzy vašeho výkonu. Ovládací jednotka RideControl ONE má nově také konektivitu ANT+, díky tomu můžete vaše kolo spojit i s některými zařízeními, které využívají tento moderní komunikační protokol – jsou to zejména cyklopočítače, sportovní navigace a sporttestery.

Všechny tři modely Reign E+ (v celkem pěti barevných provedeních a cenách od 126 tis., přes 144 tis. až po 197 tis. korun) jsou osazeny širokými „pluskovými“ ráfky, které jsou obuté do bezdušových plášťů o šířce 2,6“ - jízda tak bude pohodlná, zábavná, bezpečná a navíc s menším rizikem defektu než při použití duší. Nechybí ani teleskopická sedlovka s ovládáním na řídítkách, jejíž přednost spočívá v tom, že veškeré sjezdy a technické pasáže pojedete s mnohem větší jistotou díky snížení vašeho těžiště.

Takže pěkné svezení!

loading...