Týmy kola testovaly, např. Edoardo Affini je použil při Dwars door Vlaanderen (viz titulní snímek) a Dylan van Baarle je prý dlouhodobě testoval v tréninku a je s ním velmi spokojený.

Oba produkty, tedy Scope Atmoz a Kinetic Air Pressure System (KAPS) fungují mírně odlišně, ale oba zajišťují, že tlak v pneumatikách lze upravovat za jízdy. To poskytuje významnou výhodu v závodě, jako je Paris-Roubaix. Zatímco vysoký tlak v pneumatikách je výhodou na asfaltu, nižší tlak se hodí na dlažbě. Momentálně týmy co se týče tlaku v pneumatikách volí kompromis, zatímco Jumbo-Visma a Team DSM si nyní mohou vybrat ideální tlak pro každý terén zvlášť.

Zisk je hodně závislý na konkrétních okolnostech, proto je obtížné vyjádřit výhodu v konkrétních číslech. Mohlo by to však být až 90 wattů na dlažbě.

Jumbo-Visma by měl použít systém KAPS od společnosti Hubtech. Jedná se o systém, který pracuje s pumpou v náboji, která odebírá vzduch z atmosféry a pumpuje jej do pneumatiky. To znamená, že systém lze teoreticky použít nekonečně mnohokrát.

Tým DSM by měl použít kola Scope Atmoz. Scope uvádí, že se jedná o systém s nádrží, ale bez pumpy. To by znamenalo, že může být během závodu použit pouze omezeně, protože v zásobníku je jen určité množství vzduchu k využití.

UCI inovaci již povolila. Mj. proto, že je dostupná pro běžného spotřebitele.

Kteří jezdci obou týmů pojedou s touto novinkou, zatím není známo. Jumbo-Visma a tým DSM se tak rozhodnou po průzkumu trasy Paris-Roubaix.