Movistar se ve WorldTour zachránil až na poslední chvíli, ale podzimní část sezóny vyšla týmu Eusebia Unzueho na jedničku. Enric Mas skončil druhý na Vueltě a Lombardii, Iván Garcia Cortina vyhrál vyhrál Gran Piemonte, Gonzalo Serrano vyhrál Okolo Británie a Iván Sosa Tour de Langkawi v Malajsii. Po odchodu Alejandra Valverdeho do zaslouženého důchodu bylo potřeba posílit a už nyní je soupiska plná. V kádru je třicet jezdců, včetně třech nových závodníků. 

Nejznámější posilou je nepochybně Fernando Gaviria. Kolumbijec má na kontě sedm etapových vítězství na Grand Tours a celkem 49 triumfů na profesionální úrovni. Ovšem v posledních letech se mu nedaří jako dřív. A podle jeho dosavadního šéfa Matxina Fernandeze si za to může sám, protože prý tréninku a přípravě nedává dost. Gaviria strávil v UAE Emirates čtyři roky a za tu dobu vyhrál patnáct závodů, jenže na Grand Tour to byla pouze jedna etapa na Giro d'Italia a to navíc až po relegaci Elii Vivianiho. Letos v únoru vyhrál dvě etapy na Kolem Ománu a poté už nic. 

V UAE Emirates se rozhodli neprodloužit mu smlouvu a Gaviria proto odchází do Movistaru. "Je to nová výzva jak pro mě osobně, tak jistě i pro celý tým. Přicházím do prestižního týmu, který se doposud zaměřoval spíš na vrchaře. To, že mi důvěřují jako sprinterovi, mi dodává další motivaci," říká Gaviria o svém přestupu. "Chci dobře reprezentovat tento historický tým a navázat na všechny legendy, které za něj závodily. Těším se na příští rok. Chci co nejlépe zapadnout do týmu, moc se těším na setkání se všemi týmovými kolegy a pokusíme se bojovat o co nejvíce vítězství."

Zahkavou posilou je nepochybně také Portugalec Ruben Guerreiro. Nejlepší vrchař Giro d'Italia ročníku 2020 je silný především v únicích a v kopcích. Není typickým vrchařem, spíše agresivním a aktivním závodníkem. Letos zazářil ma Mont Vetoux Dénivelé Challenge, jednorázovém závodě s dojezdem na tomto slavném francouzském stoupání. Suverénně zvítězil a dobrou vrchařskou formu potvrdil šestým místem na Okolo Burgosu a třetí skončil na Deutschland Tour. 

Sám Guerreiro se chce prosadit jako lídr na celkové pořadí a to i na třítýdenních závodech. "Movistar je tým, který jsem od dětství obdivoval, patří k mým nejoblíbenějším, a možnost přestoupit sem mě potěšila. Cítím, že jsem ještě nedosáhl svého plného potenciálu, a v několika příštích letech bych mohl být na svém vrcholu," říká osmadvacetiletý cyklista. "Pro příští tři roky mám velká očekávání a rád bych ze sebe vydoloval to nejlepší jako vrchař, a to jak na Grand Tours, tak na týdenních závodech a těžkých jednorázovkách, jako jsou ardenské klasiky, které mám moc rád. Doufám, že dosáhnu nějakého dobrého celkového výsledku na Giru nebo Vueltě, což jsou dva mé oblíbené závody. Člověk nikdy neví, vím jen, že pro tento tým odevzdám všechno!"

Guerreiro podepsal na tři roky, zatímco Gaviria pouze na jeden rok. Stejně dlouhou smlouvu jako Guerreiro má už jen Enric Mas a mladý Španěl Iván Romeo. Devatenáctiletý závodník přichází z prestižní akademie Hagens Berman Axeon (zde závodil také Guerreiro) a Movistar si od rodáka z Valladolidu hodně slibuje. 193 centimetry vysoký Romeo je podle Movistaru především tempař a časovkář, loni získal oba juniorské španělské tituly, v časovce i v závodě s hromadným startem. 

V první sezóně mezi muži byl vidět především díky devátému místu na elitním španělském šampionátu v časovce, na Giru U23 pomohl Leu Hayterovi k celkovému vítězství a skončil osmý na mistrovství Evropy v kategorii U23. V Romeovi získal Movistar prvotřídní talent a to je v současné cyklistice velmi důležité a v konkurenci bohatších sestav dost složité. "Těším se nejen na sezónu 2023, ale také na celou přípravu na nový ročník, která začne opravdu brzy. Pro mě je to opravdu splněný sen, jedna z mých největších tužeb už od dětství," říká Romeo o postupu do WorldTour. "Vyrostl jsem při sledování tohoto týmu v televizi a u trati. Být součástí tohoto projektu je prostě neuvěřitelné. Abych byl upřímný, myslím, že tomu neuvěřím, dokud si neobléknu týmový dres. Jsem na sebe opravdu tvrdý a chci se zlepšovat každým dnem, vždy ze sebe vydat to nejlepší a být pro tým přínosem od prvního dne, kdekoli mě o to požádají. Když mám vyhrát závod, snažím se toho dosáhnout, a pokud mám pomoci týmovému kolegovi, pracuji co nejlépe," pochválil se Romeo.