„Canyon vznikl z vášně k cyklistice a ta nás žene dál. Jako výkonný předseda chci posílit naše kořeny a zároveň formovat budoucnost. Naším srdcem jsou jezdci a zákazníci a naším cílem zůstává vyrábět nejlepší kola na světě,“ uvedl Arnold.
Současně po vzájemné dohodě odchází generální ředitel Nicolas De Ros Wallace, který stál v čele Canyonu více než tři roky. Pod jeho vedením se tržby společnosti zdvojnásobily na téměř 800 milionů eur a Canyon upevnil svou pozici mezi globálními lídry v cyklistickém průmyslu.
Arnold mu poděkoval za odvedenou práci: „Nicolas přinesl společnosti cenné zkušenosti a během důležité fáze růstu položil pevné základy. Děkujeme mu za jeho přínos a přejeme hodně úspěchů.“
De Ros Wallace k odchodu dodal: „Bylo mi ctí vést Canyon, značku obdivovanou po celém světě. Jsem hrdý na to, čeho jsme jako tým dosáhli, a těším se, až uvidím její další rozvoj.“
Do budoucna chce Canyon stavět na svých silných obchodních základech, pokračovat v udržitelném růstu a investovat do inovací, digitálního rozvoje i profesionálního sportu. Mise značky zůstává stejná: Inspire to Ride - Inspirovat k jízdě.