Bike Fun v Praze představil novinky značek Superior, Rock Machine, Frappé a ONE Bikeparts

27.06.2022 | TZ BIKE FUN International, foto: Rob Trnka, Josef Indra

Bike Fun v Praze představil novinky značek Superior, Rock Machine, Frappé a ONE Bikeparts

Minulý týden kopřivnický výrobce Bike Fun International představil novinky na další sezóny napříč svými značkami. Distributoři z 25 zemí a tuzemští prodejci se mohli seznámit s tím nejzajímavějším, co produktové týmy a marketing připravuje. A bylo na co koukat.

Superior

Mezi hlavními novinkami Superioru na rok 2023 byl nový e-full eXF, silniční a gravel kola na novém Shimanu a pod pokličku nechala značka zákazníky a novináře nahlédnout také v rámci kol chystaných na další sezóny v rámci konceptu SUP LAB 2025. 

V modelové řadě e-full jsme představili velkou novinku eXF 9039 B na motoru Bosch Performance Line CX (250 W, 85Nm) s baterkou 750Wh. Konfigurace kola splňuje náročné požadavky na konektivitu, výkon motoru a výdrž baterky. V kombinaci s top komponenty to staví novinku na špici elektro segmentu,“ řekl produktový manažer Superior Petr Lavička.

Silniční, gravel, dětská kola a MTB řady dostaly zejména nové barvy a několik technických vylepšení (např. karbonová combo řídítka pocházející z vlastního vývojového a designového oddělení).

V segmentu městské mobility značka představila novinku řady eXR: moderní městské elektrokolo s motorem Bosch ve střídmém, moderním a nadčasovém designu. 

Vedle produktových novinek jsme poprvé ukázali také novou globální reklamní kampaň s názvem Superior Moment. Ta staví na emocích, které my, cyklisté, zažíváme během jízdy a jsou nám odměnou za úsilí a „potrápení“ sebe sama. Nemusíme nutně vyhrát závod, ale stačí mít radost z pohybu a vlastního překonání,“ řekl Ondřej Cedidla, marketingový manažer Superior. Kampaní značka vyjadřuje i nové zacílení na širší, sportovní segment publika. 

Nedílnou součástí byla také prezentace nejvyšší řady závodních kol pro mezinárodní UCI Elite team světového poháru XCO, jB Brunex Superior Factory Racing, za který nově jezdí i česká závodnice Simona Spěšná. Na pražském meetingu se návštěvníkům představil také nový ambasador značky, olympijský vítěz v pětiboji, David Svoboda.

Rock Machine

Představení modelové řady Rock Machine pro sezónu 2023 se neslo v parádní uvolněné atmosféře, jak je ostatně u značky zvykem. Sejít se na jednom místě s distributory z více jak 25 zemí není přeci jen každodenní záležitost. 

Díky covidovým překážkám to navíc v posledních letech nebylo vůbec jednoduché.

O to více nás potěšila skvělá zpětná vazba, a to jak na nové barevné kombinace, tak i na nové, decentnější, grafické provedení mnoha modelů,“ řekl produktový manažer Rock Machine Jaromír Spěšný.

Samozřejmě, nejvíce distributory a média zaujala tajemstvím zahalená „black box“ místnost, ve které se mohli seznámit s očekávanými modely, ale také s revolučními koncepty, na kterých se v RM laboratořích intenzivně pracuje. 

Pár z nich plánujeme představit již na blížící se výstavě Eurobike ve Frankfurtu nad Mohanem a věřte nám, budete koukat,“ řekl marketingový manažel Filip Matuš.

Frappé

Značka městských kol Frappé představila novou modelovou kolekci pro rok 2023 rozdělenou do čtyř segmentů: E-City Comfort, City Comfort, City Commute a Junior. Novinky představila především řada E-City Comfort s koly postavenými na pohonu Bosch, Shimano a vlastním elektro pohonem Sport Drive. 

V souladu s převládajícími trendy klademe důraz na plnou integraci baterie do spodní rámové trubky, pohon umístěný do středu kola a celkově čistější konstrukční a designové pojetí,“ řekl Jan Krátký, marketingový manažer Frappé. 

Zcela novou kapitolou v nabídce značky městských kol bylo představení prototypu Fuzed postaveném na motoru Bosch. Tento unikátní model se pyšní zcela novým kompaktním designem rámu s menším počtem svárů, vysokou mírou tuhosti a unikátním řešením uchycení a přístupnosti baterie ve spodní rámové trubce. Tento model, který aspiruje konkurovat v nejvyšší třídě městských e-biků, si právem zasloužil pozornost většiny návštěvníků.

Vedle novinek v produktovém portfoliu Frappé představilo také nový znak doplňující současný logotyp značky a plán aktivace v regionu Benelux pod mottem Rediscover your City.

ONE Bikeparts

Své portfolio na „mini“ veletrhu představila také nejmladší ze značek BFI, ONE Bikeparts. Český brand doplňků a příslušenství je na trhu dva roky a v Praze překvapil šíří portfolia a množstvím novinek. 

Specializujeme se na dva segmenty: jednu kategorii tvoří to, co navěšíte na kolo, druhou to, co navěšíte na sebe. Tedy od ponožek, přes oblečení na kolo i do města až po helmu, od blikaček po brašny do města. Naším cílem je dát cyklistům skvěle padnoucí doplňky – musí dokonale sednout jak jim, tak jejich kolům. Funkčně i designově. Do produktů promítáme vlastní vývoj a dlouholeté zkušenosti z cyklistiky,“ řekl produktový manažer ONE Bikeparts Jan Butala. 

Vývoj ONE Bikeparts využívá také úzkou spolupráci se značkami Superior, Rock Machine a Frappé, ostatně na ně v první řadě tyto doplňky produktový tým vyvíjí. V portfoliu najdete brašny speciálně navržené pro přímou montáž a rám, chytré osvětlení s akcelerometrem pro signalizaci brždění, silniční, bajkové a trailové oblečení a spoustu dalšího.



Mohlo by vás zajímat


Diskuze k článku

Pro přidávání příspěvku se prosím přihlaste