A tady přicházíš na řadu ty.
Hledáme někoho, kdo dokáže každou komunikaci proměnit v pohodovou jízdu – kdo umí poradit, pomoct a dát zákazníkovi pocit, že mu někdo opravdu naslouchá. Nezáleží, jestli už máš roky praxe nebo prostě jen umíš lidem vykouzlit úsměv na tváři – rádi tě poznáme.
Pozice je na plný úvazek a sídlíme v Praze nebo ve Varnsdorfu – s možností pracovat i částečně z domova. Stejně jako u našich sedel věříme, že pohodlí a pohoda jsou důležité.
Co tě čeká:
Budeš první osobní kontakt pro naše zákazníky – po telefonu, přes e-mail i chat
Naslouchat, přemýšlet, jednat – řešit přání i zapeklité situace s empatií a nápaditostí
Sbírat zpětnou vazbu jako poklady (protože jimi opravdu jsou) a předávat je dál našemu produktovému týmu
Vymýšlet způsoby, jak potěšit naše věrné (a někdy až posedlé) fanoušky cyklistiky
Pomáhat zdokonalovat naši péči o zákazníky – včetně tvorby „manuálů“ jak na to
Co od tebe čekáme:
Empatii a komunikační dovednosti – lidé s tebou rádi mluví
Plynulou češtinu i angličtinu – psanou i mluvenou. Každý další jazyk je vítaný bonus.
Klid i v napjatých chvílích – umíš zůstat v pohodě, i když je zákazník nervózní
Iniciativu – nemusíš čekat na instrukce, jdeš a uděláš to
Plusové body: zkušenosti s řešením stížností nebo práce v podobné roli
Občasnou flexibilitu – někdy budeme potřebovat pomoct i mimo klasickou pracovní dobu (náhradní volno je samozřejmostí)
Lásku k cyklistice – nemusíš být závodník, ani my nejsme. Ale věříme, že kolo je prostě skvělá věc.
Co nabízíme:
Místo (včetně Joyseatu!) v malém, ale šikovném týmu, který roste
Možnost ovlivnit, jak naši zákazníci vnímají značku Posedla
Férové a transparentní podmínky – jsme sportovci tělem i duší, takže fair play je pro nás základ
Šanci stát se součástí značky, která celosvětově mění pojetí komfortu v cyklistice
Výhody jako slevy na vybavení (Wahoo Fitness, Hunt Bike Wheels, Polymer Workshop aj.), vstupy na akce (L’Etape Czech Republic by Tour de France, Road Classics) a další
Myslíš, že jsi ten pravý/ta pravá? Pošli nám svůj životopis na oldrich@posedla.com do 6. června 2025 s předmětem „Customer Care Specialist - [Tvoje jméno]“ a napiš nám, proč bychom tě měli vybrat! Jakmile najdeme toho pravého cyklistu/tku, můžeme začít hned.