E-BIKE škola - 4. díl

06.11.2018 | Ondřej Vysypal

E-BIKE škola - 4. díl

Na světě je 4. díl našeho pravidelného seriálu o elektrokolech, jízdě na nich a souvisejících otázkách servisu a vybavení.

V tomto díle vyjedeme do terénu a ukážeme si, jak zvládat zatáčky. Poradí nám průvodci pořadem, mistři světa, Evropy a republiky v biketrialu Vašek Kolář, Ondra Šenk a Damjan Siriški. A především náš zvláštní host - závodník, šampion fourcrossu i endura, pořadatel závodů a biker na slovo vzatý - Michal Prokop. V Servisním okénku pak řešíme nejčastější problém, na který je potřeba být připraven - defekt pneumatiky. Profesionál nám poradí, jakou vozit na elektrokole výbavu a nejnutnější nářadí. A jak se vypořádat s výměnou duše na vyjížďce. Jezděte, bavte se a inspirujte se E-BIKEškolou!

Tento pravidelný pořad připravuje redakce časopisu o elektrokolech Electric Bike Action v zájmu větší popularizace a propagace elektrokol a také pro edukaci jejich majitelů a uživatelů.

gallery



Mohlo by vás zajímat


Diskuze k článku

Pro přidávání příspěvku se prosím přihlaste


Potocký M.
Nic proti Zdeňkoj, chápu je před kamerou stres udělá své :-) Patky pláště nejdříve uvolníme od dosedací plochy na ráfku na jeho střed. Tam je většinou menší průměr než na dosedací ploše. Tímto když na jedné straně je plášť na středu ráfku tak na protilehlé straně ho lépe vysadíme přes dosedací hranu. K nasazení nápisem pláště do míst ventilu se určitě nic nezkazí. Osobně jsem ale před několika lety udělal změnu a plášť nasazuji aby u ventilu byla informace o doporučeném tlaku :-) Tlak 4atm na opravovaném blátošlapu je kontraproduktivní ve smyslu - tak vysoký tlak nesníží velivej odpor ale sníží konfort jízdy a životnost pláště. Tlak do 3atm je naprosto dostačující. Svůj komentář osobně řadím do kategorie předání zkušeností lety ověřenými zkušenostmi a tedy generacemi manuálně zručných jedinců. Přeji mnoho kilometrů bez defektů.
13.11.2018 16:22:21