Cykloškola Vojtěcha Berana – OPTIMÁLNÍ POLOHA JEZDCE NA SILNIČNÍM KOLE, TLAK V PNEUMATIKÁCH - 2. díl

11.04.2018 | Alltraining.cz

Cykloškola Vojtěcha Berana – OPTIMÁLNÍ POLOHA JEZDCE NA SILNIČNÍM KOLE, TLAK V PNEUMATIKÁCH - 2. díl

Na kole by se měl cyklista cítit přirozeně. Uvolněnost celého těla je základem bezproblémového a pohodného průjezdu jakkoli obtížným i členitým terénem.

Ač jede cyklista po pevném, relativně hladkém povrchu, musí jeho ruce a nohy fungovat jako tlumiče. Celý trup a tělo by měly být uvolněné a kolo musí mít možnost volně se pohybovat po vozovce bez větších ztrát rychlosti. Ač se to nezdá, základem je i správná přilnavost plášťů kol k samotnému povrchu terénu. Jak se na kole správně pohybovat, nafouknout pneumatiky a přenést těžiště? To vše si vysvětlíme v dnešním díle naší Alltraining cycling Academy.

gallery

Tréninkové centrum Alltraining.cz pod vedením zkušeného trenéra Mgr. Vojtěcha Berana je vám opět blíž. Připravili jsme pro vás komplexní výukový seriál, kde v jednotlivých lekcích jednoduše naučíme každého cyklistu správně jezdit i trénovat na SILNIČNÍM  kole. V našem výukovém seriálu vás provedeme metodickou řadou od úplných základů, až po technicky obtížné prvky při jízdě ve skupině, které si můžete hravě osvojit na některém z našich tréninkových kempů tak, aby vaše jízda byla správná, bezpečná a hlavně i zábavná. Pro celé natáčení našeho seriálu Alltraining cycling Academy  jsme vybrali výjimečné prostředí slunné Mallorky, která nabízí ideální zázemí pro naše sportovní cyklistické kempy.  

REZERVACE KEMPŮ CYCKLOŠKOLY V ČR A NA MALLORCE =================================================

Sledujte také:

► Web: www.alltraining.cz/

► Facebook : www.facebook.com/alltraining.cz/



Mohlo by vás zajímat


Diskuze k článku

Pro přidávání příspěvku se prosím přihlaste


Potocký M.
Informace o tlaku v galuskách je více jak nepřesná. Optimální tlak galusky a co ho ovlivňuje? Váha jezdce, šíře gumy, podklad na kterém se jede. Například jezdec s váhou 70 kg a šíří galusky 23 mm by měl hustit na tlak 6,5 až 7 bar. Při šíři 25 mm stačí 5.8 až 6,3 bar. To je vhodný tlak na rovný povrch, pro nerovný o 0,5 až 1bar méně. Pláště jsou kapitola poněkud jiná protože jsou výrazně náchylnější na defekt a mají jinou konstrukci včetně potřebného ráfku. Musí se hustit víc ale není vhodné přesahovat horní limit tlaku který je více ovlivněn pevností stěny ráfku než pevností pláště. Tak že za mě víše uvedené informace za pět a po škole xx napsat . . . a donést podepsané od rodičů :-) Jo jo kdo neumí ten učí, bohužel čím dál více rozšířený nešvar :-(
16.04.2018 9:46:45