Brzděné válce CycleOps

Jak nahradit v zimě kolo? Chlad a brzká tma nám v tomto ročním období znepříjemňují život, jak tedy nahradit silniční trénink? Je to poměrně velké téma, co nejlépe nahradí jízdu na silnici, kde se dá simulovat silniční trénink nejlépe. Možností je několik: trenažéry, rotopedy, indor cycling a také ta nejstarší pomůcka – válce. Zjišťujeme, jaké jsou možnosti.
A při té příležitosti se nám k otestování dostaly brzděné válce. Ano brzděné a to na stejném principu jako jsou brzděné magnetické trenažéry, docela zajímavá věc, která si zaslouží bližší otestování . Nebudeme nyní rozebírat, který způsob tréninku je v domácím prostředí výhodnější, ale zaměříme se na praktický test tohoto výrobku. Právě nemožnost volby zatížení je tradičně největším nedostatkem válců. Lze ji sice trochu ovlivnit volbou převodu, ale není to nikdy tolik jako na brzděném trenažéru. Konstruktéři v americkém ústředí CycleOpsu tento nedostatek elegantně a také levně vyřešili.
- Nejčtenější články
-
Jumbo už nemá s kým závodit. První, druhé a třetí místo na Tourmaletu si rozdělili Vingegaard, Kuss a Roglič
-
Časovka o vítězi Vuelty nerozhodla, přesto naznačila možný vývoj. Roglič přebírá roli jedničky týmu Jumbo-Visma
-
Znovuzrozený Evenepoel si po celodenním úniku dojel pro etapu a dres vrchaře
-
Úvodní etapa Okolo jižních Čech dnes odstartuje z Třeboně a vyvrcholí náročnými okruhy kolem Milevska
-
Jumbo si jede pro vítězství na Vueltě. Podaří se jim obsadit první tři příčky?
- Nejkomentovanější články
-
Vyzkoušeli jsme za Vás… závodní silniční kolo Van Rysel RCR
-
Názor: Nestavte krytou halu pro cyklisty v Brně
-
Vingegaardův útok byl pro Jumbo výhodný, ale pachuť zrady zůstává
-
Podcast - Jumbo-Visma je fenoménem této doby
-
Vingegaard zaútočil na týmové parťáky Kusse a Rogliče! Po 16. etapě Vuelty ztrácí jen 29 sekund na červený dres